OLYMP x Matthew McConaughey bij Breuninger
Het internationale modemerk OLYMP presenteert Hollywoodster, Oscarwinnaar en bestsellerauteur Matthew McConaughey sinds de start van de samenwerking in januari 2025 met groot succes op de winkelvloeren van handelspartners in binnen- en buitenland. Een bijzonder indrukwekkende presentatie is nu gerealiseerd met premiumpartner Breuninger.
Na de succesvolle pop-upruimtes in de Breuninger-vestigingen Stuttgart, Ludwigsburg en Luxemburg is nu ook de speciale ruimte in het Breuningerland in Sindelfingen effectief geactiveerd.
Een indrukwekkende megabanner aan de buitengevel van het Breuningerland in Sindelfingen met een afmeting van negen bij 22 meter trekt reeds vanaf de snelweg A81 van grote afstand alle blikken naar zich toe. De buitengewone zichtbaarheid zorgt voor een optimale merkpresentatie en levert een beslissende bijdrage aan de vergroting van het bereik.
Centraal op de pop-upvloer bij de ingang van de herenafdeling op de begane grond staan grote beelden van Hollywoodster Matthew McConaughey, omlijst door een hoogwaardige presentatie van de actuele OLYMP-collecties met overhemden, truien, gebreide polo's en overshirts.
Een bijzonder hoogtepunt van de speciale ruimte vormt een speciaal ontwikkeld, innovatief digitaal scherm dat geïnteresseerden een virtuele passessie biedt. Het scherm is ontwikkeld door het in München gevestigde Alexander Kratz AK agency, bekend om digitale retaildesigns en installaties. Een combinatie van camera, kunstmatige intelligentie (AI) en augmented reality (AR) scant personen in seconden en toont hen in realtime in de gewenste OLYMP-artikelen direct op een 75 inchscherm. Zo wordt de nieuwe collectie op fascinerende wijze tastbaar en ontstaat een unieke verbinding van productpresentatie, technologie en merkbeleving.
Mark Bezner, managing partner van OLYMP Bezner KG, zegt: “Matthew McConaughey behoort tot de topacteurs van Hollywood en is als zodanig wereldwijd bekend. Zijn indrukwekkende acteercarrière evenals zijn inzet voor familie en naastenliefde maken hem tot een perfecte partner voor ons merk. Net zoals Breuninger een perfecte partner voor ons is. Daarom lag het voor de hand deze unieke samenwerking met onze merkambassadeur bij Breuninger op aantrekkelijke wijze zichtbaar te maken.”
De installatie op de verschillende locaties worden gefaseerd en voor de duur van twee tot vier weken geactiveerd. In de Breuninger-flagshipstore in Stuttgart is bovendien de drukbezochte Karlspassage voorzien van een inrichting van twee weken. De gehele promotieactie wordt tevens geflankeerd door een dubbelzijdig redactioneel artikel in het Breuninger Magazine met een oplage van 245.000 gedrukte exemplaren en een bereik van 600.000 lezers, evenals onlinereclame op breuninger.com en in sociale netwerken.
Dit artikel is in het Nederlands vertaald met behulp van een AI-tool.
FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.