• Home
  • Press
  • Mode
  • OppoSuits en Nintendo tillen kerstkleding naar een hoger level met nieuw Super Mario™-pak

OppoSuits en Nintendo tillen kerstkleding naar een hoger level met nieuw Super Mario™-pak

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

Met de feestdagen voor de deur, is de jacht op het perfecte kerstcadeau en de perfecte kerstoutfit officieel van start. Het Nederlandse kledingmerk OppoSuits haakt hierop in met de lancering van een uniek Super Mario™-kerstpak, in samenwerking met ‘s werelds grootste videogamebedrijf, Nintendo. De outfit is een stijlvolle ode aan de cult klassieker ‘Super Mario’ en is vanaf heden online verkrijgbaar via www.opposuits.nl voor €84,95.

Ho ho ho, Merry Mario

Het Merry Mario-pak heeft een all-over-print in het thema van de razend populaire videogame, met daarop het Mario karakter zelf, de herkenbare muntjes en paddenstoelen uit het spel, aangevuld met kerstbomen en sneeuwvlokken voor de ultieme kerstlook. De outfit bestaat uit een broek, een blazer en een bijpassende stropdas, waardoor het geheel een echte eyecatcher is voor de feestdagen.

Geek Couture 

Het Mario-pak is de nieuwste toevoeging aan OppoSuits’ ‘geeky’ collectie, die onder andere al bestaat uit officiële PAC-MAN™, Tetris™, Star Wars™ en Marvel™ pakken. De collectie zal zich komend jaar nog verder uitbreiden: OppoSuits en Nintendo zijn al in gesprek over het volgende Mario-pak.

Het strategisch belang van licenties

Samenwerkingen met entertainmentgiganten spelen een belangrijke rol in de strategie van OppoSuits, het bedrijf dat de pionier en marktleider is in de ‘fun formal wear’ industrie. Guus Bakker, de CEO en co-founder legt uit: “Met de komst van velerlei copycats, is de concurrentie de afgelopen jaren toegenomen. Het feit dat iconische partijen zoals Warner Bros., Disney en nu ook Nintendo met óns willen samenwerken, versterkt onze positie ten opzichte van deze nieuwe spelers onwijs, door de exclusiviteit van de licentie en de nieuwe doelgroepen die we hiermee kunnen bereiken.”

Over OppoSuits

Het idee voor OppoSuits ontstond tijdens een reis door Zuidoost-Azië. Sindsdien is het merk in een niet te stoppen stroomversnelling gekomen en heeft het de hele wereld bekendgemaakt met het concept “formal wear with a twist”. Het Nederlandse kledingmerk biedt kleding aan voor mannen, vrouwen en jongens, die wereldwijd verkocht wordt via OppoSuits’ eigen kanalen, maar ook via lokale verkleedwinkels en bekende internationale warenhuizen als Macy’s, Selfridges en Kohl’s. Naast hun eigen designs werkt het bedrijf samen met grote entertainmentbedrijven als Warner Bros., Disney, The Tetris Company, Bandai Namco en Nintendo om exclusieve producten te creëren. In zes jaar tijd heeft het bedrijf diverse collecties opgezet met in totaal meer dan 100 verschillende stijlen. De multinational heeft nu meer dan 50 medewerkers, die werken vanuit kantoren in Roelofarendsveen, Amsterdam en New York City.

OppoSuits
Press Club
Press Release