• Home
  • Press
  • Mode
  • Tumble ’N Dry viert 15-jarig jubileum

Tumble ’N Dry viert 15-jarig jubileum

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

Tumble 'N Dry, eigendom van het merk.

Tumble ’N Dry viert dit jaar een feestje, het merk bestaat 15 jaar. Tumble 'N Dry is van origine een Nederlands kinderkleding merk, gestart in 2007 voor actieve, coole kids in de leeftijd van 0-15 jaar.

Tumble 'N Dry, eigendom van het merk.

Birthday Party

20 april vierde Tumble ’N Dry haar 15-jarig birthday party in de eigen pop-up store in het Westerpark. Deze woensdagmiddag stond in het teken van het merk met veel leuke activiteiten voor de kids én de volwassenen. Verder werden er verschillende winacties georganiseerd waarbij de consument o.a. leuke kinderboeken en een BERG Toys skelter kon winnen!

Tumble 'N Dry, eigendom van het merk.

Pop-Up store

De pop-up store is een mooie manier om onze klant persoonlijk te ontmoeten.

Kids en ouders, die blij worden van een goede mix van ‘stoer en modieus' kunnen hun hart ophalen bij de collectie van Tumble ’N Dry. De pop-up store in het Westerpark is in de periode van 15 april tot en met 29 mei elke woensdag tot en met zondag geopend van 10-18 uur. De nieuwe zomercollectie 2022 van Tumble ’N Dry wordt hier verkocht. Ook is de pop-up store de uitvalsbasis voor diverse activiteiten voor kids gedurende de 6 weken dat de store geopend is.

Tumble 'N Dry, eigendom van het merk.

Retail

Door de vele interesse vanuit de stenen winkels is Tumble ’N Dry dit seizoen weer via het wholesale kanaal haar collectie aan het verkopen. Afgelopen november heeft Iris Kuijf het Tumble team versterkt, zij heeft de collectie aan diverse retailers verkocht. Vanaf dit seizoen kan de consument dus ook in andere winkels de collectie van Tumble ’N Dry kopen.

Tumble 'N Dry, eigendom van het merk.
Tumble 'N Dry, eigendom van het merk.
Promotion
Lees meer over Tumble 'N Dry op de merkpagina
Kidswear
Tumble ’N Dry