UNIQLO Lanceert UT Collectie Met Iconische BT21 Karakters
bezig met laden...
Donderdag 20 juni, 2019, Amsterdam – UNIQLO maakt vandaag bekend dat ze met een speciale UT (UNIQLO T-shirt) lijn komen met BT21 karakters van de mobiele stickers. Deze collectie zal vrijdag 21 juni 2019 uitkomen in UNIQLO winkels en op UNIQLO.com.
BT21 is het eerste project van LINE FRIENDS gemaakt door FRIENDS CREATORS, dat wereldwijd geliefd is in de Millenial generatie. De Millenials zullen zich zeker aangetrokken voelen tot deze mobiele personages. Om deze reden heeft UNIQLO dan ook besloten om hier een speciale UT collectie aan te wijden. UT maakt van T-shirts canvassen van kunst om hun dragers’ individualiteit te laten zien. De reeks biedt iets voor iedereen en blijft zich ontwikkelen volgens het LifeWear commitment voor kwaliteit en comfort.
Collectie Overzicht
Lanceringsdatum: vrijdag 21 juni 2019
Prijzen: Unisex UTs €14,90
Maten: XS-XL
Over BT21
Geliefd door Millennials van over de hele wereld, BT21 is een nieuw Intellectueel Eigendom (IE) gecreëerd in een eerste project van FRIENDS CREATORS. Er zijn 8 personages genaamd KOYA, RJ, SHOOKY, MANG, CHIMMY, TATA, COOKY en VAN. Sinds September 2017 zijn de BT21 stickers verkrijgbaar bij LINE STORE, en zijn ze al meer dan 28 miljoen keer gedownload. Ook werden de stickers meer dan 3.3 miljard keer op Twitter gebruikt. LINE FRIENDS kwam eerst uit met BT21 producten bij de winkels in Seoul, New York, Tokyo, en Los Angeles. Ga voor meer informatie naar www.bt21.com.
*FRIENDS CREATORS: een langdurige, unieke en creatieve strategie om nieuwe personages' intellectueel eigendom te maken voor uitzonderlijke kunstenaars.
OVER UNIVERSTAR BT21
Prins TATA van Planeet BT, was eindelijk aan het reizen VAN, en stortte neer op Aarde. Om hier liefde te verspreiden besloot TATA om een ster te worden. Uiteindelijk hebben ze zes fascinerende leden: KOYA, RJ, SHOOKY, MANG, CHIMMY, TATA, en COOKY wie samen BT21 opmaken. Zij dromen ervan om de meest bekende sterren in het universum te worden, THE UNIVERSTARS! Zal BT21 een UNIVERSTAR worden, en overal liefde verspreiden?
Over LINE FRIENDS
LINE FRIENDS is een globaal merk met 11 personages die BROWN & FRIENDS heten. In eerste instantie waren zij gerecreëerd als stickers voor de mobiele bericht applicatie LINE en haar 200 miljoen actieve gebruikers. Het bedrijf is voortgekomen als bekende schepper door het introduceren van intellectuele eigendommen (IE) als de BT21 of de Animation Running Man en Usamaru. LINE FRIENDS heeft ook samenwerkingen gehad met bekende merken zoals Bang & Olufssen, LAMY, en Brompton, die allemaal overeenkomen met de filosofie van het merk om de premium personages door te laten schijnen. LINE FRIENDS heeft recent wereldwijd actief geweest in meer dan 140 winkels en 12 markten, in trend-lijdende steden zoals Seoul, Tokio, New York, LA, en Shanghai, en zijn in januari 2015 een onafhankelijk bedrijf geworden. Ga voor meer informatie naar www.LINEFRIENDS.com.