Van Os tassen en koffers start loyaliteitsprogramma
bezig met laden...
Van Os tassen en koffers is een eigen loyaliteitsprogramma begonnen waarbij klanten in aanmerking komen voor extra kortingen. Klanten van zowel de webshop als van de 31 filialen kunnen vanaf maart genieten van kortingen, pre-shopping, dagdeals en speciale aanbiedingen. Jarigen kunnen in de dichtstbijzijnde winkel een cadeautje ophalen.
Zowel punten besparen via de webshop als in de winkel
Binnen het programma spaart iedere klant punten op basis van uitgaven. Binnen het loyaliteitsprogramma start de klant als Member, waarbij hij/zij met sparen van extra punten kan klimmen in status naar VIP- of Premium-member. Hoe hoger de status, des te meer voordelen. Zo krijgen Premium-members momenteel bijvoorbeeld een extra aantrekkelijke korting (20%) op producten in de sale. Doordat de punten zowel te verzamelen zijn in de webshop als in de winkel, wordt het winkelen bij Van Os tassen en koffers nog aantrekkelijker gemaakt voor haar klanten. Ook wordt de samenwerking tussen de webwinkel en de filialen verder geoptimaliseerd. Eerder was het al mogelijk om bestellingen gratis te bezorgen in één van de filialen om zo bezorgkosten te omzeilen. Meer informatie over het programma kun je hier vinden.
Spaarprogramma op verzoek van de tassen- en de kofferliefhebbers zelf
De introductie van het Van Os Membership is een nieuwe stap voor Van Os tassen en koffers om nog klantgerichter te werken. De vraag om meer extra’s en een spaarprogramma komt dan ook op verzoek van klanten zelf. Eigenaar Hein van Os:”Met ons nieuwe Membership-programma willen wij graag onze trouwe klanten belonen en hen voorzien van exclusieve aanbiedingen. Met voordelen zoals bijzondere winacties, standaard gratis verzending en exclusieve kortingen willen wij de klantbeleving naar een hoger niveau tillen én ook de webshop en onze 31 winkels dichter na elkaar toebrengen’’.