• Home
  • V1
  • Columns
  • 100.000 bezoekers voor Fashion Lisst

100.000 bezoekers voor Fashion Lisst

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

De tweede editie van de sample en stock sale voor merken

in het midden- en hoogsegment The Fashion Lisst heeft in totaal 100.000 bezoekers getrokken. Het evenement vond van 18 tot en met 26 februari plaats tegelijkertijd met de Huishoudbeurs in de Amsterdam Rai, die een kwart miljoen bezoekers trok.

Op de vorige stand alone editie in het weekend van 2 en 3 april 2011 kwamen nog 10.000 bezoekers af. In samenwerking met de Huishoudbeurs verwachtte The Fashion Lisst 25.000 shoppers te trekken, maar dat aantal wist de grote voorraadverkoop te verviervoudigen.

The Fashion Lisst is opgericht door Anna Liss (AMFI, Anna Sui Corp.) en Mauritz Briët (o.m. oprichter Model Scouts Network en WANNABEONTV). Op de eerste editie van het evenement waren er collecties van merken als YSL, Alexander McQueen, Balenciaga, Acne, Gucci en Mydress verkrijgbaar. Op de tweede editie konden bezoekers terecht voor merken als Supertrash, Bandolera, Aaiko, Emporio Armani, Denham, Sapph en Björn Borg.

fashion lisst