• Home
  • V1
  • Columns
  • 100% Klantgerichtheid nu een must!

100% Klantgerichtheid nu een must!

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De consument geeft zijn geld behoedzamer uit door de zorgen over de afgezwakte economie. De consumenten vinden vooral kleding en vakantie de belangrijkste

kostenpost waarop kan worden gesnoeid. De koopkracht staat onder druk . Dat heeft ook gevolgen voor de modebranche. Hoe kun je dan toch nog je omzetverlies beperken?

Door Optimalisatie van de verkoopkwaliteit en klantgerichtheid.

Door juist nu het team te trainen, coachen en te toetsen zorgt u dat uw verkoopkwaliteit op peil blijft of hoger nivo komt. De Trainingen en klantvriendelijkheids zijn bewezen zekere methode om betere verkoopresultaten te bereiken. Effectieve verkoopteams bereiken belangrijke resultaten als kostenreductie, verbeteren van productiviteit, oplossen van problemen en voldoen aan gestelde kwaliteitseisen. Dat levert meetbaar meer omzet en klanten op. Zie ook www.transferconsult.nl

Transfer Consult is de klant 100% van dienst en biedt de verkooptrainingen, die in de maanden oktober en november worden uitgevoerd, aan met extra aantrekkelijke betalingscondities in de vorm van nu trainen en in 2009 betalen. Transfer Consult heeft meer dan 25 jaar vakinhoudelijke en brede ervaring in de modebranche en weet ook maar al te goed hoe het ondernemerschap is in minder goede tijden. Juist dan is 100% klantvriendelijkheid een must! Mail vandaag nog voor een afspraak om direkt aktie te ondernemen, via de website of info@transferconsult.nl


transfer consult