• Home
  • V1
  • Columns
  • 300 procent groei Switsj

300 procent groei Switsj

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Ondanks de huidige economische omstandigheden heeft kinderkleding webwinkel Switsj.com

in het eerste kwartaal van dit jaar het aantal verkopen zien verdriedubbelen; een groei van bijna 300 procent ten opzichte van het vierde kwartaal in 2008. Door deze groei is de webwinkel van kleine webwinkel naar de status ‘middelgroot’ gegaan. Eigenaren Desiree Theuns en Wendy van Veggel verklaren de groei onder andere door de vernieuwde website, betere vindbaarheid bij zoekmachines, duidelijke focus op klantvriendelijkheid, servicegerichtheid en het bieden van een goed assortiment van verschillende merken.

Switsj.com (switsjkinderkleding.nl) is opgericht in 2005, maar pas sinds juli 2008 bestaat het uit het compagnonschap tussen Desiree Theuns en Wendy van Veggel. Met merken zoals Retour, MeToo, Claesens, Mim-Pi, Gymp en Fransa for Kids richt Switsj.com zich op het middensegment. De verschillende collecties zijn verkrijgbaar vanaf maat 50 t/m 176.

switsj