380 procent groei René Smit
Door FashionUnited
bezig met laden...
Terwijl veel merken moeite hebben het hoofd boven tafel te houden, heeft nieuw Nederlands label
René Smit in 2008 een omzetstijging van 380 procent kunnen verwezenlijken. Het spijkerbroekenlabel heeft het succes volgens eigen zeggen vooral te danken aan de maatvastheid van de broeken waardoor vrouwen een broek niet hoeven te passen, als een eerdere jeans goed zat. Het best verkochte model 5010 is ieder seizoen verkrijgbaar in verschillende wassingen; de klant kan zo ieder seizoen een nieuw paar René Smit jeans aan de garderobe toevoegen.Niet alleen 2008 was een goed jaar voor René Smit, ook 2009 ziet er veelbelovend uit: in de eerste twee maanden van 2009 is er opnieuw een stijgende lijn zichtbaar, namelijk +30% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
René Smit bestaat sinds januari 2007 en is gespecialiseerd in jeans voor vrouwen vanaf dertig jaar. De jeans worden ontworpen voor verschillende lichaamsvormen met speciale aandacht voor een goede fit, ook voor de grotere maten.
René Smit