• Home
  • V1
  • Columns
  • 50/50 store wint Dutch Retail Experience

50/50 store wint Dutch Retail Experience

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De 50/50 store in Maastricht heeft de Dutch Retail Experience

Award 2012 in de wacht gesleept. De prijs werd zondag uitgereikt door modeagentschap Goodbrandz op de Modefabriek.

Volgens de vakjury biedt de 50/50 store een winkelbelevenis die volledig van deze tijd is. “De 50/50 store is vernieuwend en past in de huidige tijdgeest, waarin consumenten veel meer entertaint willen worden tijdens het winkelen,” aldus Cecile Scheele, eigenaresse van Goodbrandz. In de winkel vindt de consument namelijk niet alleen kleding, maar ook diensten zoals een kapper en een naaiatelier. Ook werd de 50/50 store geroemd vanwege zijn unieke locatie: een authentieke wijnkelder in het centrum van Maastricht.

Now the Moodstore uit Rotterdam ging naar huis met de Most Innovative Store Award vanwege zijn vernieuwde retailconcept. Het assortiment, het interieur, de accessoires en lifestyleproducten smelten volgens de jury naadloos samen tot een totaalbeleving. “In een omgeving waarin het aanbod nagenoeg verzadigd is, heeft Now The Moodstore zich duidelijk weten te onderscheiden van het bestaande winkelaanbod,” aldus Scheele.

Naast de 50/50 store in Maastricht waren ook Sprmrkt (Amsterdam), Sukha (Amsterdam), By Maeve (Arnhem), Trud Ramenik (Emmen), Sissy Boy (Laren), Wheem (Meppel), Meike Fashion (Oosterbeek), Now The Moodstore (Rotterdam) en No56 (Ulvenhout) genomineerd voor de awards.

50/50 store
Cecile Scheele
Dutch Retail Experience
DUTCH RETAIL EXPERIENCE AWARD
Dutch Retail Experience Awards
Goodbrandz
now the moodstore