• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden met ... Coen Rosdorff

60-seconden met ... Coen Rosdorff

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Coen Rosdorff, directeur Promosalons. Promosalons is een Franse organisatie gericht op marketing en

promotie van internationale vakbeurzen, zoals: Mode City voor lingerie en badmode en Interfiliere voor stoffen en fournituren.

Opleiding
Studeerde tegelijk Frans en Algemene Letteren. Afgestudeerd in 1991 en 1992.

Wapenfeiten
Werd drie jaar na zijn afstuderen al directeur van Promosalons. “Ik heb geluk dat ik zo snel een baan vond, waarin ik èn met Frans èn met handel bezig kan zijn.”

Medeverantwoordelijk voor de groei van het aantal bezoekers op de Franse beurzen. “Van zo’n 15.000 Nederlandse bezoekers per jaar naar 30.000. Ook het aantal Nederlandse exposanten is flink gestegen.”

Werkt momenteel aan
De voorbereidingen voor Mode City, dat plaatsvindt van 9 tot en met 11 juli.

Het verstrekken van informatie aan bezoekers en journalisten voor verschillende (mode)beurzen. “Maar ik houd me ook bezig met het ‘grotere lobby-werk’.”

Ambities
Nog meer Nederlandse bezoekers en exposanten op de Franse beurzen. “Geïnteresseerden mogen me altijd bellen.”

“Ik zou graag de modebeurzen Prêt-à-Porter Paris en Who’s Next vertegenwoordigen in Nederland.”

60secs
Coen Rosdorff
Promosalons