• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden met ... Fieke van Woerkom

60-seconden met ... Fieke van Woerkom

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Fieke van Woerkom, marketing manager bij Oilily.

Opleiding
Studeerde van 2002 tot 2006 Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit Nijmegen.

Studeerde in Denemarken voor een minor Marketing.

Verdiepte zich in reclamepsychologie.

Wapenfeiten
De lancering van internationale persberichten over Oilily. “Dat werd bijzonder goed opgepikt.”

“Voor mijzelf is het grootste hoogtepunt dat ik de overstap heb gemaakt van de designwereld, waar ik als pr- en accountmanager werkte, naar Oilily, vijf maanden geleden.”

Werkt momenteel aan
Het nieuwe Oilily Magazine.

De onlangs gelanceerde webshop Oililyshop.com.

Ambities
Oilily profileren als wereldmerk. “Het zijn bijzondere tijden waarin Oilily zich nu bevindt, en het wordt alleen maar interessanter.”

60secs
Fieke van Woerkom
Oilily