• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden met ... Fleur Mennings

60-seconden met ... Fleur Mennings

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fleur Mennings, parttime medewerker bij tassenlabel LaLiek. Ze houdt zich voornamelijk

bezig met marketing, het creëren van naamsbekendheid, contact houden met klanten, social media bijhouden en acties uitzetten.

Opleiding
Studeert momenteel Commercieel Management aan de Hogeschool Zuyd in Sittard.

Wapenfeiten
Bedacht een ontwerpwedstrijd met het Sint Lucas college in Boxtel. “Er deden ongeveer achttien studenten mee van de opleiding Creatief Vakman, alle studenten hebben een tas ontworpen en deze gepresenteerd aan LaLiek. Uit alle ontwerpen is uiteindelijk een ontwerp gekozen en deze zal opgenomen worden in de LaLiek collectie 2012-2013.”

Organiseerde een abonnementsactie met Intens Magazine. Bij een jaarabonnement op Intens magazine kreeg je een gratis LaLiek tas ter waarde van €69,95.

Werkt momenteel aan
Verschillende winacties die in de komende maanden online komen.

“Ook ben ik bezig met het opzetten van een leuke Vaderdagactie die via onze social media en website verspreid gaat worden. Door middel van deze winacties online en in de bladen proberen we het label LaLiek bekender te maken.”

Ambities
“De naamsbekendheid van LaLiek vergroten zodat het merk ook in andere Europese landen verkocht gaat worden.”

60secs
Fleur Mennings
LaLiek