• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden met ... Jeroen van Stijn

60-seconden met ... Jeroen van Stijn

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Jeroen van Stijn, commercieel en marketing directeur bij

WebArchitects, een internetbureau dat bedrijven begeleidt bij online ambities.

Opleiding
Studeerde Hbo Bedrijfseconomie aan de Haagse Hogeschool.

Ronde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam een postdoctorale opleiding Ecommerce af.

Wapenfeiten
Bij vorige werkgever Mexx: het aansturen en opbouwen van Mexx Direct, het online verkoopkanaal. “Binnen twee jaar hebben we daar één van de best draaiende onderdelen van Mexx van gemaakt.”

Medeverantwoordelijk voor het aantrekken van internationale klanten als Expresso, Bandolera, Not The Same en Tramontana, bij WebArchitects.

Het verbinden van WebArchitects aan de Webwinkel Vakdagen in Utrecht.

Werkt momenteel aan
De positionering van WebArchitects als full service internetbureau. “We kunnen bedrijven begeleiden op veel meer terreinen dan alleen bij de ontwikkeling van webshops.”

Het begeleiden van bedrijven bij hun online aspiraties.

Ambities
WebArchitects meer profileren in de modebranche. “Veel van onze medewerkers hebben een achtergrond in de mode, waardoor wij modebedrijven goed kunnen begeleiden en adviseren.”

60secs
Jeroen van Stijn
WebArchitects