• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden met ... Mark Hofman

60-seconden met ... Mark Hofman

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Mark Hofman, sinds januari dit jaar het brein achter verschillende internetconcepten, zoals

Wintersportdeal.com, een webshop en overzichtssite met aanbiedingen voor skikleding. "Het moet een startpunt worden voor consumenten die warme kleding zoeken met korting."

Opleiding
Studeerde in 2008 af aan TMO, de hogeschool voor modemanagement.

Wapenfeiten
Werkte tijdens zijn studie als marketing manager voor Repeat Cashmere in Zwitserland.

"Trots ben ik vooral op de campagne met model Doutzen Kroes. Zij was het gezicht voor Repeat Cashmere."

Werkt momenteel aan
De lancering van Wintersportdeal.com. "Momenteel houd ik vooral gesprekken met leveranciers. We hebben al samenwerkingen met verschillende merken en met bijvoorbeeld Sport 2000."

Een nieuwe website voor herenmode, waar mannen sokken, ondergoed en accessoires in abonnementsvorm kunnen aanschaffen.

Ambities
Een eigen herenmodemerk. "Maar voorlopig heb ik mijn handen nog wel vol."

60secs
Mark Hofman
Wintersportdeal