• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden met ... Monique Brilleslijper

60-seconden met ... Monique Brilleslijper

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Monique Brilleslijper, marketing- en communicatiemanager

voor de Nederlandse groothandels Dutch Designz en Dutch Jewelz. Dutch Designz draait om het merk Quoins, kettingen met verwisselbare hangers als munten, disks of cabochons.

Opleiding
Studeerde communicatiewetenschappen aan de Fontys Hogeschool Eindhoven.

Studeert momenteel aan de Open Universiteit Maastricht.

Wapenfeiten
“Jarenlang heb ik mijn eigen zaak gehad in postorder- en internetverkoop van modestoffen in Frankrijk en België. Voor mij is het een hoogtepunt om die ervaring mee te kunnen nemen in mijn huidige job.”

Werkt momenteel aan
De herpositionering van het merk Quoins in Nederland en Duitsland.

“Ik maak het hele marketingtraject mee, van mijn zelfgeschreven marketingplan tot aan de fotoshoot, de beursstand op de Jewels & Watches beurs te Utrecht, advertenties, banners en abri’s.”

Marketing op het gebied van nieuwe media. “Daar zijn zo veel mogelijkheden, dat maakt het spannend en uitdagend.”

Ambities
Een wereldcampagne lanceren waarmee Quoins in één klap de wereld verovert.

“Een samenwerking organiseren met een jonge kunstenaar, designer of vormgever om zo een nieuwe richting in te slaan wat betreft het ontwerpen van de sieraden.”


60secs
Dutch Designz
Dutch Jewelz
Monique Brilleslijper
Quoins