• Home
  • V1
  • Columns
  • ACA en Divide Internetoplossingen bundelen krachten

ACA en Divide Internetoplossingen bundelen krachten

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

De reeds bestaande relatie tussen ACA en Divide

Internetoplossingen is deze maand verankerd in een strategische samenwerking. Weboplossingen zijn hierdoor een vast onderdeel geworden van het diensten- en productenpallet van ACA.

De samenwerking is er op gericht een sterke combinatie van offline en online producten in de markt te zetten. Dit met als speerpunt de integratie tussen Retailium softwareproducten en internetoplossingen van Divide. Hiermee wordt een unieke marktpropositie gecreëerd. Dankzij de hechtere samenwerking en de daaruit voortgekomen combinatieoplossing van ACA en Divide kan de toenemende vraag van retailers naar ondermeer webshops uitstekend worden ingevuld. Het content management systeem (CMS) en de webshops van Divide voorzien reeds in koppelingsmogelijkheden met alle Retailium back-office software voor de automatisering van uiteenlopende webprocessen en informatiestromen. Binnen de samenwerking, waarbij kennis en expertise worden uitgewisseld, zullen deze mogelijkheden gezamenlijk verder worden doorontwikkeld tot naadloos geïntegreerde oplossingen. Oplossingen die volgens ACA en Divide in de niet al te verre toekomst leidend zullen zijn in het internationale e-commerce landschap.

Naast het aanbod van geautomatiseerde webwinkels houdt de samenwerking ook in dat ACA en Divide kunnen voorzien in oplossingen op het gebied van e-mailmarketing, search engine optimalization (SEO), search engine advertising (SEA), intranet en kiosken.

Meer informatie Wilt u meer weten over de stategische samenwerking of over de mogelijkheden van internettechnologie in relatie tot uw retailactiviteiten? Neem dan contact op Stephan Bliek van Divide (telefoon: +0031 (0)79-3169078; e-mail: stephan@divide.nl) of Carel Smulders van ACA (telefoon: +0031 (0)40-8800700; e-mail: c.smulders@aca.nl).

Over ACA
ACA richt zich sinds 1983 op de automatisering van retailbedrijven binnen de segmenten mode, schoenen en sport. Met meer dan 1.200 klanten die over ruim 6.000 verkooppunten beschikken, is ACA marktleider binnen de fashion retailbranche. Zelfstandige winkeliers, filiaalbedrijven, franchiseorganisaties, formulegroepen en leveranciers die retailactiviteiten ontplooien kunnen bij ACA terecht voor innovatieve automatiseringsoplossingen met diepgaande functionaliteit. De automatiseringsoplossingen van ACA, die worden aangeboden onder de merknaam Retailium, zijn gebaseerd op het innovatieve IT-platform Microsoft Dynamics NAV. Retailium software omvat een uitgebreid scala aan geïntegreerde functionaliteiten voor onder andere logistiek, financiën, CRM, POS, EDI, business intelligence en e-commerce. De geïntegreerde werkomgeving biedt ondernemingen veel efficiencyvoordeel en direct inzicht.

Over Divide
Divide bedenkt, bouwt en onderhoudt alle denkbare internetoplossingen. Dat betekent naast webshops en websites ook internetmarketing-, intranet- en webapplicaties. Allemaal gebaseerd op een bewezen rendementsprincipe. Dit is een uitgekiende combinatie van slimme werkmethodes, speciaal ontwikkelde programma’s en glasheldere rapportages.

Klanten van Divide willen meer rendement halen uit internet. Voor hen is internet niet meer vrijblijvend; het is een te verzilveren kans. Of het nu gaat om meer efficiency, extra omzet of het verbeteren van naamsbekendheid. Al langer dan 10 jaar werkt Divide samen met haar klanten aan dit rendementsprincipe. Hierbij vertaalt Divide haar hoogwaardige kennis moeiteloos naar vooral praktische renderende internetoplossingen.

ACA
divide