Arrow genomineerd voor Mapic Award
Door FashionUnited
bezig met laden...
Arrow, het herenmodeconcept van de Nederlandse Secon Group,
is genomineerd voor een Mapic Award in de categorie 'beste retailconcept van het jaar'. CEO Ronny Lemmens is trots: "Het Arrow retail concept is zorgvuldig ontworpen om het merk voor de consument tot leven te brengen. Het is een 'catwalkconcept' waabij de klant via een centraal gangpad door de winkel wordt geleid." Arrow heeft vijf zelfstandige winkels, allen in het buitenland, en achttien shop-in-shops.Mapic is een vakbeurs voor retail vastgoed die van 18 tot 20 november plaatsvindt in Cannes. In totaal worden zeven awards uitgereikt. Modebedrijven Primark en Guess zijn genomineerd in de categorie 'retail success story' - samen met het Nederlandse Rituals Cosmetics. Verder worden onder meer prijzen uitgereikt voor het beste winkelcentrum, beste agent en beste duurzame retailontwikkeling. De twee andere genomineerden voor 'beste retailconcept' zijn KidZania (Mexico), een educatief speelcentrum voor kinderen, en provider O2 (Groot- Brittannië).
Arrow
MAPIC