• Home
  • V1
  • Columns
  • BCBGMaxazria wil groter online bereik

BCBGMaxazria wil groter online bereik

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Het Amerikaanse label BCBGMaxazria wil online uitbreiden naar ongeveer honderd landen, Volgens internationaal vicepresident

e-commerce Alex Golshan wordt 30 procent van de webverkopen gedaan in het buitenland. Met meer online bereikbaarheid wil het bedrijf de vraag en bekendheid van haar producten laten stijgen. Collega-ondernemingen Herve Leger en BCBGeneration zullen ook hun websites toegankelijk maken in meer landen.

De drie merken zijn onderdeel van de BCBGMaxazriaGroup. De onderneming werd opgericht door modeontwerper Max Azria, die nog steeds CEO is. Het bedrijf heeft meer dan twintig merken in zijn portfolio, waaronder het gelijkgenoemde modehuis. BCBGMaxazria is een damesmerk met zowel een haute couture als een prêt-à-portercollectie. Het label heeft 570 verkooppunten over de hele wereld.

BCBGeneration
BCBGMAXAZRIA
BCBGMaxazriaGroup
Herve Leger