• Home
  • V1
  • Columns
  • Bestseller lanceert Jacqueline de Yong

Bestseller lanceert Jacqueline de Yong

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Na Noisy May en Junarose komt het Deense modeconcern

Bestseller opnieuw met een nieuw modelabel. Het gaat om een sublabel van het merk Only, genaamd Jaqueline de Yong.

Het merk zal deze week gelanceerd worden in Berlijn tijdens een speciaal door Bestseller georganiseerd event. Het concern maakt al wel bekend dat het gaat om een merk voor de prijsbewuste modeconsument.

De Jacqueline de Yong-consument is zelfverzekerd en combineert verschillende stijlen in haar garderobe. Dure mode-items mixt ze met goedkopere kledingstukken.

Brandmanager Helle Stougaard: "Jacqueline de Yong kan iedere dag gedragen worden. De stijlen zijn altijd gebaseerd op wat er in de markt gebeurt. Het gaat om de laatste trends, kleuren en patronen." Het merk zal vier collecties per jaar uitbrengen.

Bestseller
Jacqueline de Yong