Bezoekersrecord voor Ispo Beijing
bezig met laden...
Ispo Beijing, de Chinese editie van de Duitse vakbeurs voor sportmode en –artikelen,
heeft een recordaantal bezoekers gehaald. In totaal bezochten meer dan 24.500 mensen de beurs, een stijging van 38 procent ten opzichte van een jaar eerder.Ook het aantal exposanten en merken nam toe. In totaal stonden er 353 standhouders op de beurs, 28 procent meer dan een jaar eerder. Het aantal merken steeg met 47 procent naar 516. Die stijging is met name te wijden aan het toenemende aantal Aziatische fabrikanten die nu als onafhankelijke merken hun producten presenteren op sportmodebeurs, waaronder KingCamp, MobiGarden en K2Summit. Door de bezoekers- en exposantengroei was ook de beursvloer zelf 17 procent groter dan een jaar eerder. In totaal besloeg Ispo Beijing 35.000 vierkante meter.
Klaus Dittrich, CEO van organisator Messe München noemt het evenement een groot succes. “We zijn erg tevreden met deze buitengewone cijfers, het resultaat is ver boven onze verwachtingen,” aldus Dittrich.