Bodyfashionbranche lanceert nieuw promotiemiddel
Door FashionUnited
bezig met laden...
Een nieuw initiatief binnen de bodyfashion branche
om de sector bij consumenten te promoten. Zes jaar geleden kwam een einde aan de succesvolle promotiecampagnes van Bodyfashion Promotion, bekend van de jaarlijkse 'week van de lingerie' in oktober en de 'nacht van de lingerie' waar een 'lingeriedraagster van het jaar' verkozen werd. Nu is vanuit de Bodyfashion Tradefair in Amersfoort een nieuw intiatief gestart. Vandaag, 16 maart, is de website Bodyfashion.nl gelanceerd, waarbij circa 250 bodyfashion detaillisten zijn aangesloten. Dit weekend start een promotiecampagne voor de aangesloten 320 winkels in samenwerking met de Vrouw-bijlage van dagblad De Telegraaf.'Deze unieke samenwerking tussen de leveranciers en detaillisten is een geweldige krachtenbundeling binnen het sterk veranderende retaillandschap. Naast deze traffic genererende promotiecampagne, organiseert VBN diverse activiteiten voor haar leden zoals trendpresentaties, workshops, trainingen maar ook discussie-panels, marktcijfer analyses etc.' meldt het persbericht.
Bodyfashion
vereniging bodyfashion nederland