• Home
  • V1
  • Columns
  • Britse Bonmarché wil groeien

Britse Bonmarché wil groeien

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Britse damesmodeketen Bonmarché, gespecialiseerd in grotere maten, wil internationaal uitbreiden.

De keten heeft nu nog maar een winkel buiten Groot Brittannië, in Gibraltar, maar dat moeten er meer worden. Ten einde te bepalen in welke landen markt is voor de keten, heeft het de webshop onlangs opengesteld voor internationale klanten. Dat meldt Retail Week. Recent is ook Beth Butterwich aangesteld, afkomstig van het Nederlandse M&S Mode, als brand director van Bonmarché.

Bonmarché is een zogenaamde value chain met meer dan 380 winkels en 4000 medewerkers in Groot Brittannië. De keten werd in 1982 opgericht en in 2002 overgenomen door de Peacock Group. Het moederbedrijf had de keten begin dit jaar in de etalage gezet, maar heeft de verkoopplannen in juli weer in de koelkast gezet. In 2011 heeft Bonmarché tot nu toe zes nieuwe winkels geopend.


Bonmarche
Peacock Group
Peacocks