• Home
  • V1
  • Columns
  • Bubble London groeit

Bubble London groeit

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

De Britse kindermodebeurs Bubble heeft bij de laatste editie in juni het aantal bezoekers met

maar liefst 21 procent zien groeien. Dat is vergeleken met de zomereditie van 2009. Ook de belangstelling uit het buitenland is toegenomen: met 45 procent. De organisatie heeft geen exacte bezoekersgetallen bekendgemaakt.

Bubble London werd in januari 2008 gelanceerd door de Amerikaanse organisatie Kidding Consulting dat ook Bubble New York organiseerd. De eerste aflevering was direct een succes en trok met 70 merken ruim 700 bezoekers. De modebeurs werd na twee edities overgenomen door ITE Moda, de organisatie achter de Moda beurzen in Birmingham.

Bij de zesde editie van Bubble London die plaatsvond op 20 en 21 juni jl. telde Bubble 200 merken afkomstig uit negentien landen. De volgende editie van de beurs is op 30 en 31 januari 2011.

Bubble