• Home
  • V1
  • Columns
  • CBW-Mitex beloont scriptie over omnichannelling

CBW-Mitex beloont scriptie over omnichannelling

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

Stephanie Kloet en Margot Lenssen hebben de CBW-Mitex

Award ontvangen voor hun scriptie over een omnichannel verkoopstrategie. De prijs is uitgereikt tijdens de diploma-uitreiking van TMO, de hogeschool voor modemanagement.

Kloet en Lenssen stellen in hun scriptie dat retailers na cross- en multichannel klaar zijn voor omnichannel. De jury prijst de scriptie vanwege de praktische bruikbaarheid van het onderzoek over een actueel thema in de modebranche. De prijs: naast de award een reis naar een modestad naar keuze.

Ook twee andere onderzoeken hebben volgens de brancheorganisatie waardevolle inzichten opgeleverd voor de mode industrie. Eén van de twee onderzoeken ging over de waarde van een conceptstore. De andere scriptie, over crowdfunding, werd geroemd vanwege de originaliteit.

TMO heeft ook een prijs uitgereikt aan de student met de beste stage-beoordeling, in combinatie met het hoogste cijfergemiddelde: de Business in Fashion Award. Whitney Soudain heeft de prijs, in de vorm van een Fashioncheque, ontvangen uit handen van haar stagebegeleidster Christine de Jong van Hunkemöller en Joukje Jurjens, manager TMO.

Business in Fashion Award
CBW Mitex
Mitex
TMO