• Home
  • V1
  • Columns
  • CPH Vision schuift met merken

CPH Vision schuift met merken

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

CPH Vision, de beurs in Kopenhagen voor het midden- tot hoogsegment, heeft

aangekondigd komende editie met een nieuwe, spannender merkenafdeling te komen. Door de toevoeging aan de beurs van de nieuwe expositieruimte in februari van dit jaar – Terminal 2 – zijn meer mogelijkheden ontstaan voor een innovatieve merkafdeling.

Tijdens de komende editie van de beurs, van 6 tot en met 9 augustus, zullen in Terminal 2 niet alleen urban, denim en streetwear labels te zien zijn, maar ook hedendaagse stedelijke labels die goed samengaan met de rest. Zo zullen labels als Samsøe & Samsøe, Nümph and Fred Perry van het hoofdgebouw van CPH Vision, De Oksnehallen, verhuizen naar Terminal 2.

Het doel van de verschuiving is beter aan de behoefte van de bezoeker te voldoen. “Als we kijken naar de consument van vandaag,” zegt Jan Busch Carlsen, oprichter & creatief directeur van Copenhagen Fashion Fairs, “zien we niet langer modebewuste mensen de van top tot teen in designerlabels zijn gehuld. Wat we wel zien is een mix van merken als wel van prijsniveaus. Een scheiding tussen high-end labels afdeling aan de ene kant en een urban afdeling aan de andere, bestaat dus niet meer. Simpelweg doordat het niet meer weergeeft hoe de consument zich vandaag de dag kleedt. Ook geeft het de behoefte van de inkoper niet meer weer.”

CPH Vision