• Home
  • V1
  • Columns
  • Crème de la Crème biedt kansen

Crème de la Crème biedt kansen

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Vier modeshows waren er te zien op netwerk evenement ‘Crème de la Crème’ dat op 5

december werd gehouden in Panama te Amsterdam. Doel van het evenement was creatief talent in contact te brengen met mensen uit het bedrijfsleven. Behalve de modeshows waren er optredens te zien van talenten uit tv programma’s als Idols en Popstar.

Er waren zo’n 300 bezoekers op het evenement afgekomen. Deze bezoekers, afkomstig uit creatieve sectoren zoals mode, dans en zang konden hier mensen uit het bedrijfsleven ontmoeten. Bezoeker Melanie van Wijk ligt haar keuze voor dit evenement toe: ‘’Ik ben pas afgestudeerd en ik merk dat het enorm moeilijk is om binnen mijn vakgebied een baan te vinden. Dit evenement is voor mij een stimulans om mensen uit het bedrijfsleven te ontmoeten’’.

Het programma bestond uit modeshows van Farzana Warasta, Gary Symor, Sunny Parag en Allan Vos. De show van Gary Symor was indrukwekkend door de combinatie van klassieke dans en mode. Allan Vos, die de laatste jaren vooral actief was als couturier in de theatersector, toonde 7 verschillende couturestukken met theatrale elementen zoals zwarte stoffen, hoge kragen, pailletten en veel kraalwerk. Allan Vos is tevreden over het evenement:’’Voor mij was dit een goede mogelijkheid om mijn stukken te presenteren aan het grote publiek. Daarnaast waren er belangrijke mensen uit de bedrijfswereld en zijn er nu al een aantal stukken verkocht’’.

De kwaliteit van de optredens en modeshows ten spijt hadden de bezoekers voornamelijk oog voor het netwerken. Tegen het einde werden de netwerk-intenties duidelijker: ‘’had ik jouw kaartje al? Nee, maar ik geef je mijn telefoonnummer wel’’. De missie van de bezoeker is in elk geval geslaagd.

Allan Vos