• Home
  • V1
  • Columns
  • Daniel Ray Spring/Summer collectie 2009

Daniel Ray Spring/Summer collectie 2009

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Het Nederlandse tassenmerk Daniel Ray combineert materialen,

prints en kleuren op een energieke en trendy manier. De ontwerpafdeling lanceert jaarlijks tweehonderd tassen verdeeld over vier seizoenen. Met haar veelzijdige collectie levert Daniel Ray aan vijfenveertig landen binnen Europa. Een aantal maanden geleden presenteerde het merk haar vernieuwde merkstrategie. De herpositionering, die de nadruk legt op het vermogen collecties aan te bieden met een eigen gezicht, heeft invloed op het gehele ontwerpproces. De eerste tastbare veranderingen zijn deze zomer al zichtbaar voor het grote publiek.

Geheel in stijl met de heersende modetrend bekend het tassenmerk in de zomer van 2009 kleur. Pastel tinten en harde jaren tachtig kleuren wisselen elkaar af. Daarnaast lijken de stylistes geïnspireerd door het bohemien thema hetgeen tot uiting komt in de toepassing van bloemen- en paisely prints.

De herpositionering van Daniel Ray blijkt een bron van inspiratie voor de stylistes van het tassenmerk. Zo wordt het logo in alle lagen doorgevoerd om consistenter te kunnen zijn. Verrassende all over prints en metalen details zorgen voor een speels effect.

Daniel Ray biedt de consument een ruime keuze aan fashion, sport, business en basis tassen. Kijk voor alle actuele collecties op de vernieuwde Daniel Ray website: www.danielray.com

Retailprijzen v.a €9,95 t/m €29,95.

daniel ray