• Home
  • V1
  • Columns
  • De eerste winkel van Part Two in Nederland

De eerste winkel van Part Two in Nederland

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Vanaf dinsdag 2 december is de winkel open voor publiek. Het concept is geinspieerd door de vier elementen water, vuur, aarde en lucht.

Een karakteristieke houten vloer gecombineerd met grof beton, geborsteld staal, levendig hoogpolig tapijt en velours gordijnen weerspiegelen de belevingswereld van Part Two.

De kunst van transformatie Met meer dan twee decennia aan ervaring is het Deense modemerk Part Two een nieuwe koers ingeslagen. Lag de nadruk eerst op het maken van een klassieke en neutrale look, inmiddels is Part Two uitgegroeid tot een fashion label met een focus op een scherp contrasterend design met een ruwe en vrouwelijke uitdrukking.

De afgelopen 2-3 jaar heeft Part Two een verrassende groei ervaren en niet alleen in Scandinavië, maar ook internationaal. Het voorheen meer klassiek georiënteerde merk heeft een design evolutie ondergaan dat de aandacht heeft getrokken van zowel consumenten als pers. De persoon achter deze ontwikkeling is Part Two's hoofdontwerpster Pernille Skriver. In een tijdsbestek van een paar jaar heeft ze nieuwe energie in het merk geïnjecteerd, waarmee het is getransformeerd in een stijlvol modern modemerk met een internationale focus.

 

Part Two