• Home
  • V1
  • Columns
  • De Inkoopdag heeft nieuwe locatie in Amsterdam en lanceert platform en app voor professionals

De Inkoopdag heeft nieuwe locatie in Amsterdam en lanceert platform en app voor professionals

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

De nieuwe locatie van De Inkoopdag met meer faciliteiten en luxe



Over minder dan 2 weken start de tweede editie van De Inkoopdag

De Inkoopdag
draait 100% om handel midden in het seizoen. Een eenvoudig en simpel plan met een eenvoudige uitvoering. Uniforme, Plug & Play stands waar het niet draait om glitter and glamour maar om goed scorende modeartikelen die in één seizoen worden gekocht en geleverd. Dat betekend echter niet dat het niet mooi en luxe mag zijn. Het oog wil ook wat!

De Inkoopdag Crew is daarom altijd op zoek naar nieuwe oplossingen om meer te bieden tegen een laagdrempelige vierkante meter prijs.

De Lasloods op het NDSM terrein is een van de mooiste, meest industriële rauwe locaties in Amsterdam. Een gigantische loods met een deels glazen 26 meter hoog dak. De locatie heeft echter ook de nodige technische beperkingen.

Na het nodige onderzoek is er gekozen voor de Amsterdam Studio's op steenworp afstand van de A10 en het openbaar vervoer. Amsterdam Studio's is een studiocomplex waar sinds jaar en dag films, TV Series en reclame spots worden opgenomen. De laatste jaren wordt deze locatie door meerdere organisaties ingezet voor grote dancefeesten.

LOCATIE INFORMATIE

Amsterdam Studio' s
H.J.E. Wenckebachweg 173
1096 AM, Amsterdam
Noord-Holland
Nederland


De Inkoopdag lanceert online platform ‘the buyersday 365’ met actie voor standhouders


Modebeurs 3.0
De Inkoopdag is een eendaagse fysieke modebeurs voor Fast Fashion waar winkeliers fysiek uw collecties kunnen ontdekken, zien, voelen en inkopen. Maar dat mag niet betekenen dat er vóór en ná de beurs niet gehandeld kan worden met onze relaties. De Inkoopdag vindt het belangrijk dat de verkoop 365 dagen per jaar en 24 uur kunt bouwen aan een sterk en gezond bedrijf.

Net als PREMIUM in Berlijn en de schoenenbeurs FfaNY in New York heeft De Inkoopdag X The Buyersday de handen ineengeslagen met POP-market. Samen met POP-market biedt De Inkoopdag X The Buyersday “Buyersday 365” aan. Met dit gepatenteerde business-to-business platform krijgen aanbieders een eigen portaal waarin ze collecties aan inkopers kunnen laten zien en orders aannemen. 'Buyersday 365' promoot collecties bij relevante inkopers, op basis van hun interesses en andere aankopen. Op dit moment maken wereldwijd meer dan 80.000 inkopers, gebruik van het platform waarvan ongeveer 30% in Europa. Door samenwerkingen met Premium en De Inkoopdag zullen deze cijfers toenemen.

Kosten
De kosten voor deelname bedragen EUR 365 voor de eerste 3 maanden, inclusief inrichting van het merkportaal en set-up de account.

Standhouders gratis
De Inkoopdag biedt standhouders die vóór woensdag 9 april hun inschrijving hebben afgerond 3 maanden GRATIS gebruik van het platform aan, inclusief set-up en ondersteuning. Zo kunt u ook ná 14 april blijven werken aan een succesvol seizoen.

Het afronden van de aanmelding en starten van uw bedrijfsportaal kost gemiddeld 48 uur.

Aanmelden als standhouder kan via het aanmeldingsformulier op De Inkoopdag website. De verkoopafdeling is paraat om vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden bij de aanmelding. De verkoopafdeling is bereikbaar op +31(0) 20 845 81 45 of +31 6 44 81 30 51.

Het is uiteraard mogelijk om een mail te sturen naar info@deinkoopdag.nl
De Inkoopdag