• Home
  • V1
  • Columns
  • De Inkoopdag presenteert de brandlist voor de derde editie en plannen voor 2015

De Inkoopdag presenteert de brandlist voor de derde editie en plannen voor 2015

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Met wallen onder de ogen kunnen wij eindelijk zeggen dat het zover is.

Met wallen onder de ogen kunnen wij eindelijk zeggen dat het zover is. Op maandag 6 oktober openen wij de deuren voor de derde editie van De Inkoopdag. Net zoals de afgelopen twee edities hebben wij weer grote stappen gemaakt. Deze editie zijn er wederom méér merken, méér segmenten en een hogere productiewaarde. Dat betekend simpelweg dat het maandag nog mooier zal zijn dan jij van ons gewend bent.

Zoals altijd was onze brandlist een strikt geheim. Nu is het moment aangebroken om met iedereen te delen wat wij in de laatste 6 maanden voor elkaar hebben gekregen. Wij zijn er trots op.

Dit is ook een ideaal moment om met de wereld te delen wat de volgende stappen zijn van De Inkoopdag. In 2015 zetten wij nog meer stappen om met onze unieke beurs nog meer retailers te helpen om meer omzet te creëren met minder voorraad tegen een lager risico.

In 2015 organiseren wij vier maal De Inkoopdag in plaats van de twee edities per jaar die jullie gewend zijn.

Op 25 & 26 januari 2014 organiseren wij een tijdens de Amsterdam Fashion Week een tweedaagse editie. Daar kunnen inkopers twee dagen lang op kort termijn inkopen doen én voororders plaatsen. Bijna iedere wereldstad heeft tijdens de Fashion Week twee beurzen, Amsterdam is jarenlang achtergebleven op dit gebied. Wij vinden dat hier verandering in moet komen. Met twee interessante beurzen wordt Nederland in onze ogen nog aantrekkelijker voor merken en inkopers uit het buitenland. Daar wordt iedereen beter van.

In 2015 zullen wij ook voor het eerst de stap nemen om ons unieke concept buiten de Nederlandse grenzen te lanceren. Op dit moment zijn er een aantal landen kandidaat voor deze primeur. Het is onze bedoeling in februari 2015 het eerste land bekend te maken.

Grote stappen in het nieuwe jaar. Maar nu eerst een spiksplinternieuwe Inkoopdag op maandag 6 oktober in Expo Haarlemmermeer. Wij zijn zo trots op de beurs die wij deze editie neer hebben kunnen zetten dat wij het voor iedere inkoper in Nederland nog makkelijker willen maken om deze topmerken te leren kennen en de oplossing die wij bieden te gebruiken. Daarom hebben wij besloten nog een cadeau weg te geven.

Iedere inkoper mag GRATIS de beurs bezoeken en GRATIS PARKEREN. Vraag hier jouw gratis entreebewijs en parkeerplaats aan

Daarnaast geven wij jou drie garanties.
1. Iedere inkoper kan door onze beurs te bezoeken leren hoe je met minder voorraad meer aan kan bieden, sneller kan reageren op de wensen van jouw doelgroep en meer omzet en winst kan creëren met minder risico's
2. Iedere inkoper kan op De Inkoopdag AW14 de juiste contacten leggen om met het geleerde aan de slag te gaan. Alle merken die exposeren op De Inkoopdag begrijpen wat je als retailer vandaag de dag nodig hebt om optimaal te kunnen functioneren. Iedereen kan en wil snel schakelen.
3. Wij garanderen dat een inkoper die De Inkoopdag bezoekt optimaal gebruik maakt van de beschikbare tijd. December is geen uitverkoopmaand, verras je consument met mooie nieuwe items voor de feestdagen. Dan wil iedereen er tip top uitzien De hedendaagse consument laat zich steeds minder vaak beïnvloeden door uitverkoop en kortingen, die ze vandaag de dag het gehele jaar zien. De consument wil geprikkeld worden met nieuwe items.

Iedereen begrijpt dat de markt is veranderd en er nieuwe oplossingen nodig zijn om nu succesvol te zijn en blijven. Deze maandag zijn de omstandigheden ideaal om die verandering pijnloos en snel in te zetten.

Dit is de laatste week dat de laatste voororders worden geleverd. Je weet nu precies wat je mist en niet meer kan nabestellen bij jouw leveranciers. Je weet wat de seizoenstrends zijn die een half jaar geleden nog niet bekend waren. Nu is het tijd om te schakelen. Op De Inkoopdag is dat eenvoudig, je vindt hier alles dat je nodig hebt voor een optimaal seizoen en doet nieuwe contacten op om het volgende seizoen in gang te zetten. Met een volle winkel en een leeg magazijn, kun je na ieder verkoopweekend gericht bijsturen. Minder risico, hoger rendement en altijd de juiste items in de winkel.
Inkoopdag