• Home
  • V1
  • Columns
  • De Inkoopdag presenteert prachtige merken uit het buitenland

De Inkoopdag presenteert prachtige merken uit het buitenland

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

De Inkoopdag is een vakbeurs die de zaken net even anders aanpakt. Enerzijds door merken, agenten en distributeurs te betrekken,

De Inkoopdag is een vakbeurs die de zaken net even anders aanpakt. Enerzijds door merken, agenten en distributeurs te betrekken, die met retailers mee willen denken over vooruitstrevende zakelijke modellen. Anderzijds door sterke merken uit het buitenland, vernieuwende concepten, jonge interessante partijen en innovatieve diensten te presenteren aan de bezoeker.

Wij zijn met een fijne kam door de Europese beurzen gegaan om prachtmerken te vinden die nog missen op de Nederlandse markt. Zo introduceren wij op 6 oktober ook een aantal Italiaanse merken die alles belichamen waar de Italianen om bekend staan. Fashion met een hoofdletter 'F' welke je op straat mag- en kan dragen en die ook nog betaalbaar is. Collecties waar een winkelier hoge ogen mee kan gooien en consumenten mee naar binnen trekt. De winkels die met deze partijen aan de slag gaan, zullen er veel plezier van hebben. Wij zullen de komende weken telkens een aantal merken belichten.

Wij gaan ook deze editie onze brandlist naar buiten "druppelen". Als je als bezoeker de brand lists van de afgelopen twee edities bekijkt, zie je al snel dat wij altijd met prachtbedrijven werken, die zowel "on-trend" als commercieel interessant zijn voor retailers. De komende editie gaan wij de breedte in met nieuwe segmenten zoals; schoenenmode, accessoires en lifestyle producten. Onze bezoekers kunnen erop rekenen verrast te worden en het seizoen met vernieuwing af te kunnen ronden. Ze hoeven alleen maar te komen, te genieten en hun ogen open te houden. Iedereen is uiterst benaderbaar en samenwerkingen zijn al snel gesmeed.

Wij willen voorkomen dat mensen zich blindstaren op merken en deze uit het oog verliezen. De beurs moet hun helpen om voorraden te reduceren en het aanbod te vervolmaken - dat zou de belangrijkste prikkel moeten zijn. Dit zijn de zaken waar letterlijk iedere retailer energie en middelen in moet investeren nu. Dat wordt tegenwoordig onder andere bevestigd door de economen van de ABN Amro en de sector rapportages van de Rabobank.

De noodklok luidt; het is nu de tijd om als serieuze retailer, de ogen en oren open te houden en slim te handelen. De Inkoopdag bezoeken is hiervoor een belangrijke en prettige tool. Daarbij is het nog ontzettend leuk. Wij maken er in iedere geval weer een feestje van!

Klik hier om een vrijkaart te bemachtigen!
Inkoopdag