Dionne Schulf General Manager Bellissima
bezig met laden...
Dionne Schulf (40) is aangesteld als General Manager van
Bellissima. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het damesmodelabel en de strategische invulling van de groeiambities van Bellissima. Dionne is afkomstig van het mediabureau Advance, waar zij in de functie Marketing & Communications Manager werkzaam was. Eerder werkte zij onder andere voor Stage Entertainment, Vibe Magazine en als Marcom Manager bij T.R.P. Jeans.Ad Nederlof, CEO van VANAD Fashion, de holding waaronder Bellissima valt, spreekt van een perfecte match: "Dit is wat Bellissima nu nodig heeft om het label naar een hoger plan te tillen. Dionne brengt enorm veel ervaring met zich mee, zowel in de modebranche als daarbuiten. Hierdoor is zij de aangewezen persoon om de groei van Bellissima in goede banen te leiden, en de organisatie verder te professionaliseren. We zijn dan ook blij dat Dionne haar kennis zal inzetten om de nieuwe koers die Bellissima vaart met succes in te vullen."
Ook Dionne is blij met haar aanstelling: "Bellissima heeft veel potentieel zowel in Nederland als internationaal. Ik zie het als een uitdaging om de ambitieuze plannen van het label samen met het team te realiseren."
Bellissima is eind jaren zeventig opgericht. Sinds april 2009 heeft VANAD een meerderheidsbelang in de onderneming. Bellissima wordt in ongeveer 200 winkels in Nederland en evenveel winkels in het buitenland verkocht. Sinds 2004 produceert Bellissima alleen voorverkochte orders die voor een groot deel worden geproduceerd in het eigen productiecentrum in Hangzhou, China.