DSGNRMRKT: pop-up store Bravoure
bezig met laden...
Het Nederlandse modelabel Bravoure opent een pop-up store tijdens het DSGNRMRKT
pop-up-parcours in het Belgische Hasselt. Het merk van fashionduo Kim Jansen en Patricia Hofstede draait om kleding met het motto: Life is our stage.DSGNRMRKT is een platform voor jonge modeontwerpers en organiseert een pop-up parcours in Hasselt 13 tot en met 21 mei. Ontwerpers die hun eerste stappen wilden zetten op het festijn, konden zich inschrijven voor het pop-up parcours.
De organisatie maakt bekend dat Bravoure één van de twee jonge ontwerpersduo’s is tijdens DSGNRMRKT. Het label showde al tijdens de Amsterdam International Fashionweek. Daar deelde het duo Kim Jansen en Patricia Hofstede de catwalk met Roos van der Kamp, van Roparosa. De kleding van Bravoure was hoofdzakelijk zwart: van lange rokken tot blouses en jumpsuits. De modellen liepen met rook, gouden kralen en veren de catwalk over.
Ook de vintage conceptstore Paplou en modelabel Titi + The German Kid nemen deel aan het evenement in Hasselt. Titi + The German Kid is het merk van de Limburgse Kristien Follon. Als kind speelde ze al met breinaalden en vanaf haar 22ste heeft ze haar eigen label. Ze maakt nog steeds al haar stukken zelf. De vintage winkel is een uit de hand gelopen hobby van Karolien Bollen.