• Home
  • V1
  • Columns
  • Dutch Retail Brands: de storytelling van Nederlandse merken, nu in één boek!

Dutch Retail Brands: de storytelling van Nederlandse merken, nu in één boek!

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Consumenten willen

Consumenten willen worden verrast, willen ontdekken, verlangen authenticiteit en zintuiglijke prikkeling. Winkeliers wedijveren onderling om de tijd en aandacht van de consument. Een succesvolle manier om dit te doen, is het vertellen van een eigen verhaal.

Sommige Nederlandse merken zijn ijzersterk in storytelling. Het winkelend publiek is daar duidelijk van gecharmeerd.

Kent de consument Nederlandse winkel(keten)s? Welke is hun favoriet? Willen ze meer weten van retailers? Lees dit alles in het boek “Corio presents Dutch Retail Brands

‘Een plek waar je je thuis voelt. Dat is iets typisch Nederlands. Anders namen wij niet al onze boodschappen mee naar het buitenland’


Corio
Dutch Retail Brands