Elsien Gringhuis gaat naar Parijs
Door FashionUnited
bezig met laden...
Elsien Gringhuis, winnares van de Green Fashion Competition van 2010, is over enkele weken
op de beursvloer van Pret-a-Porter Paris te vinden. In het 150 m2 grote Green Orange paviljoen brengt ze samen met 21 andere eco fashion merken het beste wat Nederland te bieden heeft.Basics is het toverwoord. Elsien baseerde haar ontwerpen op de items die in iedere garderobe een plek hebben: onder andere de regenjas, de blouse en de blazer. De stukken zijn jarenlang te dragen zonder uit de mode te raken. De modellen zijn zo ontwikkeld dat ze iedere vrouw, ongeacht leeftijd of figuur, stijlvol en mooi maken.
Deze filosofie zagen we ook al in de eerdere collecties terug. De ontwerpen zijn minimalistisch en geraffineerd. Er is veel aandacht voor de vorm en de kwaliteit van het materiaal. In ieder item is het te lezen: all good things are simple.
Sylvie Verdierre, initiatiefneemster van Green Orange en eigenaresse van Wave-Up Marketing en Promotie, verheugt zich op Parijs. “We hebben echt de allerbeste merken op het paviljoen. Elsien behoort tot de absolute top. Ik wil haar ontwerpen het internationale publiek niet onthouden.”
Van 3 t/m 6 september staat het Green Orange paviljoen (150 m2) in de sector ‘So Ethic’ op de Pret-a-Porter Paris. Meer weten over ‘Green Orange’ en de deelname aan Pret-a-Porter Paris? Mail naar info@wave-up.com. Meer over Elsien Gringhuis: www.elsiengringhuis.com
Elsien Gringhuis
PAPP
PRET-A-PORTER PARIS
wave up