Erica Giuliani trekt de stoute schoenen aan!
Door FashionUnited
bezig met laden...
Carrie Bradshaw uit SATC zei het al: ‘The shoe makes
the outfit’. Schoenen zijn een belangrijk fashion item voor vrouwen. Laarzen, pumps of ballerina´s, je kunt er niet genoeg paren van hebben. Het nieuwe label Erica Giuliani introduceert een geheel vernieuwend concept: de ‘shoellery’. Een unieke collectie schoenjuwelen, waarmee je door het toevoegen van één simpele accessoire, je schoenencollectie uit kan breiden en je persoonlijke look kunt afstylen naar de laatste catwalktrends. Voor elke gelegenheid heeft Erica Giuliani een andere schoenjuweel ontwikkeld. Van ring-ons voor om je hak tot aan glinsterende schoenen clips voor op je schoen. De ‘shoellery’ van Erica Giuliani zorgt voor dé fabulous finishing touch!Eén schoen, meerdere looks
Vierenzestig
Dressing up
Speciaal voor alle schoenenliefhebsters, die modieus op de rode loper willen verschijnen, heeft Erica Giuliani een red carpet collectie. Elke shoellery van Erica Giuliani zorgt voor dé fabulous finishing touch! Een stylish look, zonder dat je bang hoeft te zijn er hetzelfde uit te zien als een andere gast. Fabulous, chic & trendy. Je steelt de show op de rode loper! Daarnaast kun je met de collectie ringen uit de collectie ring it on collectie, een simpele pump meteen iets extra’s geven. Een ideale manier om bijvoorbeeld een bruidsschoen meer cachet te geven.
Prijs & verkrijgbaarheid:
De Erica Giuliani collectie bestaat onder andere uit schoenenclips, riempjes voor om een laars, schoenenkettingen, ringen voor om de hak en beenwarmers van bont, die je over een laars, ballerina of sneaker kunt dragen. Voor meer verkoopsinformatie: +32 13 67 01 01. De verkoopprijs van de Erica Giuliani shoellery’s is vanaf € 25 - € 40,-.
Over Erica Giuliani
In februari 2008 werd het Canadese schoenjuwelen merk gelanceerd door de zusjes Patricia en Nadia Macri. Het idee van de shoellery van Erica Giuliani is ontstaan, doordat de zussen elkaars schoenendetails wilden lenen. Echter, deze schoenaccessoires waren nergens los te verkrijgen. Ze begonnen met de verkoop van hun eerste collectie via een webwinkel en in een kleine kiosk in een winkelcentrum. Erica Giuliani kon meteen een goede start maken, doordat ze in januari 2010 meededen met het programma ‘The Dragons Den’. Gastjurylid Arlene Dickinson zag potentieel in het merk en deed een goede investering.
Tot op heden is Erica Giuliani verkrijgbaar in Amerika, Rusland, Australië, Kuweit en vanaf nu dus ook in Nederland.
erica giuliani