Fashion Desk op Modefabriek
bezig met laden...
Ondernemers kunnen op de Modefabriek terecht bij de vraagbaak Fashion Desk. Afgelopen winter
stond de informatiebalie nog op de Amsterdam International Fashionweek, maar met de de sponsor, ABN Amro, vertrok ook de modebalie. Nu gaat de bank een samenwerking aan met de Modefabriek. De Fashion Desk zal tijdens de komende editie ter beschikking staan voor ondernemers in de gehele mode-industrie.Achter de modebalie zullen accountmanagers plaatsnemen die kennis hebben van de modebranche. De Fashion Desk op de Modefabriek is gebaseerd op de ABN Amro Fashion Desk die is ingericht in het kantoor aan het Amsterdamse Leidseplein. De bank richt zich in het bijzonder op de ontwikkeling van jonge couturiers en wil het gat dichten tussen modeacademies en het bedrijfsleven.
Lucel van den Hoeven, directeur van Modefabriek ziet het partnership met ABN Amro als een manier om het aanbod op Modefabriek completer te maken. “Door deze samenwerking wordt de positie van Modefabriek als zakelijke platform verder versterkt. In de Fashion Desk gaat de ondernemer in gesprek met professionals die de specifieke uitdagingen en moeilijkheden van de modebranche kennen én onderkennen.”
De Modefabriek vindt plaats op 17 en 18 juli.