Flagshipstore Only for Men
bezig met laden...
Van discount-winkel naar miniwarenhuis voor mannen. Only for Men wil met de onlangs geopende
flagshipstore in Ede definitief afscheid nemen van het goedkope imago. Arthur Feenstra, eigenaar Only for Men: “Je kijkt je ogen uit in de nieuwe winkel. Het pand is ontzettend hoog en ook de kleding gaat de lucht in.”Stoer en robuust; dat moet de flagshipstore van Only for Men uitstralen. De etalage van de eind februari geopende winkel, is gevuld met een foto van Chicago uit de jaren ’50. In een persbericht legt Feenstra uit dat het een winkel moest worden waar mannen graag verblijven, en zich willen laten verrassen.
Feenstra: “De uitdaging was om ruimte te reserveren voor producten die niet direct fashion-gerelateerd zijn, maar die zorgen voor de juiste verkoopprikkels. In het midden van de winkel hangen en liggen daarom kleding, fietsen, boeken, gadgets en horloges. Iedere afdeling onderscheidt zich door de meubels en de verschillende muziek die gedraaid wordt. Ook de verkopers zijn geselecteerd op de afdeling. Zo staan er in de jeanskelder twee echte denim freaks.”
Het 'XL warenhuis' verkoopt merken als Scotch & Soda, NZA New Zealand Auckland, kostuums van Luigi en ondergoed van HOM.