Gen.likeus in etalage
bezig met laden...
Arzu Visser, oprichtster en eigenaresse van het Nederlandse merk Gen.likeus is op zoek
naar een koper voor het label. Visser wil het merk internationaal op de kaart zetten, maar heeft daar zelf geen financiële middelen voor.Gen.likeus staat voor ‘generation like us’ en is een Nederlands merk, dat zich richt op sportieve kleding voor het midden- en hoog segment. Het eerste product dat op de markt is gebracht, zijn unieke sportsokken in verschillende kleurencombinaties. Gen.likeus heeft momenteel vijftig verkooppunten in Nederland, waaronder de Bijenkorf, Steppin’ Out en Front Runner. Maar dat is niet genoeg, vindt Viser. "Gen.likeus heeft de potentie om een grote internationale speler te worden."
Visser ontbreekt het aan geld voor investeringen in campagnes, naamsbekendheid, vernieuwing van de collecties en uitbreiding van het assortiment. "Ik ben ooit met het merk begonnen om kledingstukken en accessoires waar in het verleden nooit veel aandacht aan werd besteed een welverdiende make-over te geven. Dit hebben we gedaan met een sokkenlijn en er liggen genoeg ideeën om naar een volledige kledinglijn door te groeien. Realiteit is dat om een merk in de markt neer te zetten, je veel geld nodig hebt om te investeren."
Of Visser al een koper op het oog heeft, is niet bekend.