• Home
  • V1
  • Columns
  • Gezonde omzetgroei Blue Blood

Gezonde omzetgroei Blue Blood

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Blue Blood heeft in 2008 met de eigen winkels een "gezonde" omzetgroei geboekt van 39 procent. Daarnaast wordt in maart een eerste eigen winkel in Kaapstad

in Zuid-Afrika geopend. Dat heeft het Nederlandse new luxury denimlabel middels een persbericht bekendgemaakt. De groei betreft PC142 en CS18, de twee winkels van Blue Blood in Amsterdam die al langer open zijn. De twee nieuwere filialen zijn niet meegeteld. Over de groothandelsomzet doet Blue Blood geen uitspraken; het merk heeft nu zo'n zeshonderd retailklanten in 32 landen.

In april 2008 werd modeontwerper Eric Frenken aangesteld, hij is verantwoordelijk voor de damescollectie van Blue Blood en de dames- en herencollectie van Avelon, fashion merk van dezelfde eigenaar. De eerste collectie van Frenken zal eind deze maand worden getoond bij een modeshow tijdens de modeweek in Amsterdam.

Blue Blood
eric frenken