Goed jaar voor NYDJ
Door FashionUnited
bezig met laden...
Het Amerikaanse jeansmerk Not Your Daughter’s Jeans (NYDJ) kan terugblikken op een
succesvol jaar. Niet alleen werd in 2009 het Europees hoofdkantoor gevestigd in Amsterdam en begon er in november een grootscheepse marketingcampagne voor Duitsland, Engeland en Nederland. Het belangrijkste is wel dat het merk door het Amerikaanse marktonderzoeksbureau NPD is opgenomen in de Top 3 van jeansmerken. De reden was dat het aandeel van NYDJ in de eerste 4 maanden van 2009 met 27,2 procent steeg, terwijl de totale jeansmarkt in de VS in die periode met 0,5 procent kromp. In totaal werden er in deze periode 165.000 jeans verkocht.Voor 2010 is het bedrijf onverminderd positief. Zeker nu het merk er met ingang van 1 januari een prestigieus verkooppunt bij heeft: het warenhuis KaDeWE in Berlijn.
notyourdaughtersjeans
Not Your Daughter's Jeans
NYDJ