• Home
  • V1
  • Columns
  • Goede tijden breken aan voor Fashion Dôme...

Goede tijden breken aan voor Fashion Dôme...

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Afgelopen tijd verschenen er veel positieve nieuwsberichten

Afgelopen tijd verschenen er veel positieve nieuwsberichten in de media over nieuwe huurders in Fashion Dôme: Venistar vestigt zich in de Fashion Dôme Almere, Osé Fashion vestigt zich in Almere, Morgan de Toi - Daisys Mode Agenturen (DMA) vestigt zich in Fashion Dôme!

“Er zit nog veel meer in de pijplijn” vertelt commercieel directeur Paul van As. “We hebben een bepaalde visie en missie aangenomen dit jaar dat nu zijn vruchten voorzichtig begint af te werpen. We focussen ons expliciet op de merken die echt een toegevoegde waarde zijn voor onze huidige exposanten. Het is niet zomaar vierkante meters verhuren, we willen een full service pakket aanbieden voor een prijs waar je niet eens over na hoeft te denken.”

Nieuwe huurder Venistar B.V. Nederland is onderdeel van het Italiaanse Venistar S.p.A., een organisatie die zich al jaren lang volledig richt op het marktsegment “Fashion & Luxury Goods”. Terwijl Venistar France zich onlangs gevestigd heeft in Parijs, heeft Venistar voor haar Nederlandse dochteronderneming doelbewust gekozen voor Fashion Dôme in Almere. “Fashion Dôme staat volledig in het teken van fashion en vanwege de fashionable uitstraling en mogelijkheden die hier geboden worden is er een bewuste keuze gemaakt om ons hier te vestigen vertelt Jan van Zuidam van Venistar.
Venistar voelt zich hier volledig thuis met haar relaties, brands en haar FashionAble Solutions In dit vernieuwde en veelzijdige modecentrum, te midden van Wholesale en Retail klanten, kan Venistar haar moderne Webbased Omnichannel FashionAble Solutions in een perfecte praktijkomgeving presenteren”.


Ook Daisys Mode Agenturen vestigde zich afgelopen jaar in Fashion Dôme met zeer trendy merken zoals Morgan de Toi, Point Virgule en Best Mountain. “Fashion Dôme is voor mij een goede keuze geweest vertelt Daisy den Dekker. De goede bereikbaarheid van het modecentrum, de gratis parkeergelegenheid, het juiste aanbod van merken en de nabijheid van de collega’s uit deze branche is voor mij de ideale combinatie”

Sinds kort zit ook Osé Fashion in Fashion Dôme. Kai Kolder en Angelique Jansen hebben een indrukwekkend merkenportfolio opgebouwd, met daarin grote namen als: Polo Ralph Lauren, Guess en Marc O’Polo, maar ook de opkomende merken Bread & Boxers (basic ondermode voor dames en heren) en Key Cy (comfy ‘glamwear’ voor dames en kinderen). “Onze merken hanteren stuk voor stuk dezelfde filosofie als wij, een filosofie waarin samenwerken, meedenken, enthousiasme, service en vertrouwen centraal staan. Dat zoeken we ook in een merk; we krijgen wekelijks vele aanvragen binnen van nieuwe en onbekende merken maar we gaan echt alleen in zee met die merken die goed bij ons passen”, aldus Kai.

Kai Kolder is geen onbekende in de branche, hij werkte onder meer voor een bekend Nederlands lingeriemerk. Meedenken met de klant is essentieel voor Osé en dat doet het bedrijf ook met haar aanwezigheid op beurzen. “We staan in Antwerpen op LingeriePRO, bij De Modefabriek, op Bread & Butter in Berlijn en tot voor kort hadden we een showroom in Amersfoort. Tot voor kort want inmiddels zijn ze verhuisd naar een veel grotere showroom in Fashion Dôme in Almere. Voor ons biedt dit centrum echt een toegevoegde waarde vanwege de vele kledingmerken die daar ook zitten en het feit dat de ondermode van onze merken ook vaak in kledingwinkels wordt verkocht. Bovendien hebben we in Almere de ruimte om elk van onze merken samen met zijn verhaal te presenteren. Het professioneel showen van de collectie geeft de klant de beleving van hoe het merk gepresenteerd kan worden. Uiteindelijk is onze showroom toch ook een visitekaartje: we kunnen in winkels eveneens een hele hoek bouwen voor een merk, om maar eens iets te noemen. Daarin meedenken, ook dat is onze service.”

“Einde van het jaar zal de verbouwing in Fashion Dôme worden afgemaakt waardoor het atrium en de entree van Fashion Dôme een modebeleving zal worden. “Onze klanten en hun klanten moeten hier fijn en zorgeloos zaken kunnen doen. Het aanbod van een goede lunchmogelijkheid, de beschikbaarheid van flexplekken en gratis Wi-Fi zorgt ervoor dat iedereen op een prettige en professionele manier zaken kan doen in Fashion Dôme” vertelt Paul van As tot slot.
Fashion Dome