• Home
  • V1
  • Columns
  • Gsus ontwerpt voor Lowlands

Gsus ontwerpt voor Lowlands

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Het Nederlandse modemerk Gsus ontwerpt samen met Lowlands een limited edition collectie. Met als festivalthema; ‘Under the Radar’ wordt de collectie

gekenmerkt door stijlvolle kleuren en opvallende prints. Daarnaast zijn ook een aantal herkenbare Lowlands elementen als de iconische ingang en Razor Bob in de prints verwerkt.

De collectie bestaat uit T-shirts, tops (25 – 30 euro) en vesten met capuchon (60 euro) voor heren en dames. Voor kinderen is er een speciaal unisex T-shirt (17,50 euro) ontworpen. Vanaf eind juli is een beperkte oplage verkrijgbaar via de Gsus webshop en winkels.

Gsus werd in 1993 opgericht door Jan Schrijver en Angelique Berkhout. Gsus sindustries heeft naast een wholesale tak voor volwassen- en kinderkleding een tiental eigen winkels in Nederland en België opererend onder de naam Gsus sindustries. De collectie wordt inmiddels in tien landen verkocht.

Gsus