• Home
  • V1
  • Columns
  • Het Klantvriendelijkheidsonderzoek voor betere verkoopresultaten.

Het Klantvriendelijkheidsonderzoek voor betere verkoopresultaten.

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Bij het op- en uitbouwen van een succesvolle en een gezonde onderneming is het belangrijk om uw klanten tevreden te houden. Veel bedrijven leggen zich alleen

toe op de groei van de verkoop. De kans bestaat dan dat zij kleine zaken, waar juist de bestaande relaties waarde aan hechten, uit het oog verliezen. Het is vaak eenvoudiger om omzet te vergroten uit bestaande relaties, dan voortdurend te proberen nieuwe klanten aan te trekken.

Als het waar is dat tevreden klanten meer kopen, dan zult u enorm veel profijt hebben van het integreren van Profiles' Klantvriendelijkheidsonderzoek in uw onderneming. Als een investering in de factor "arbeid" , kan het CSP een geweldig positieve invloed hebben op de primaire bedrijfsvoering.

Het Klantvriendelijkheidsonderzoek toont 8 gedragsfactoren en 2 vaardigheidsindicatoren die van essentieel belang zijn voor een uitmuntende dienstverlening. Dit is de informatie die u nodig hebt om uw personeel te begeleiden en te trainen om eerste klas service te bieden.

Het Klantvriendelijkheidsonderzoek meet zowel de gedragsfactoren Vertrouwen, Beleid, Empathie, Nauwgezetheid, Gezagsgetrouw, Doelgerichtheid, Hoffelijkheid, Flexibiliteit als de vaardigheden Vocabulaire en Rekenvaardigheid. Het geeft tevens het percentage aan in hoeverre er overeenstemming is met de maatstaven t.a.v. klantvriendelijkheid van uw onderneming.

Het Klantvriendelijkheidsonderzoek heeft 3 soorten rapporten:

Het CSP Plaatsingsrapport geeft een matchingspercentage van de functie.

Dit geeft aan in hoeverre een kandidaat overeenkomt met uw maatstaven van klantvriendelijkheid èn in hoeverre de klantgerichtheid van de kandidaat met de specifieke klantvriendelijkheidsrichtlijnen van het bedrijf overeenkomt.


klantvriendelijkheid
klantvriendelijkheidsonderzoek
transfer consult