• Home
  • V1
  • Columns
  • Het nieuwe verkopen

Het nieuwe verkopen

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Het winkelklimaat en de klant veranderen. Denk aan de snelle groei van online winkelen

en de mondiger consument. Dat vereist op allerlei terreinen een andere aanpak van de ondernemer en zijn (verkoop)personeel.

De klant wil met aandacht en deskundigheid geadviseerd worden. Goede verkoopmedewerkers luisteren naar de behoeften en wensen van de klant en zorgen dat ze met de juiste producten de winkel verlaten. Tijdens de training *Klantgericht gedrag* leren deelnemer klanten de juiste aandacht op het juiste moment te geven. Wat is het beste moment om een klant aan te spreken? Hoe zie je dat een klant geïnteresseerd is? Hoe zorg je ervoor dat klanten zich welkom voelen in de winkel? Hoe help je meerdere klanten tegelijk?

Detex In Business biedt, naast deze training nog vele andere kwalitatieve maatwerktrainingen voor onder andere bedrijven in de schoenenbranche. De trainingen, zoals artikelkennis en gedragstraining, zijn zeer praktijkgericht en afgestemd op de eisen die de opdrachtgever stelt aan haar leidinggevende(n) en medewerkers. Het doel van iedere training is een tevreden klant en meer omzet.

Kijk voor meer informatie over Detex trainingen op www.detex.nl

Detex