Hoofddoekjesverkoop op peil
bezig met laden...
De overwinning van de ‘anti-hoofddoekjespartij’ PVV in de
gemeenteraadsverkiezingen in Almere en Den Haag lijkt vooralsnog geen invloed te hebben op de verkoop van de hoofddoeken in ons land.De zaken van het Nederlandse merk Capsters, dat sinds 2001 sportieve hoofddoeken op de markt brengt, gaan goed, vertelt oprichtster Cindy van den Bremen. En niet alleen in Nederland. “Het blijkt een universeel product te zij. In de webwinkel wordt vrijwel dagelijks besteld in landen als Australië, Singapore, Maleisië en Amerika. Ook ontvangt Van den Bremen geregeld verzoeken van resellers vanover de hele wereld en heeft het merk meerdere verkooppunten op de Malediven. De Capsters fanpage op Facebook heeft meer dan 2000 leden van over de hele wereld.
Saillant detail: onlangs verwierf het merk verwierf een nieuw verkooppunt in Almere: Bij watersportwinkel ScubaCity maken de Capsters Swim modellen deel uit van de collectie.