• Home
  • V1
  • Columns
  • In de rij voor Jimmy Choo

In de rij voor Jimmy Choo

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

H&M heeft regels opgesteld in een poging de enorme chaos van de jaarlijkse designer-verkoop

dit keer te voorkomen. Op 14 november as. gaat de verkoop van de Jimmy Choo-collectie bij H&M van start. Eerdere designercoöperaties van de Zweedse modeketen (o.a. met Karl Lagerfeld, Viktor & Rolf en Roberto Cavalli) leidde tot een stormloop op de winkels en kledingrekken die binnen luttele minuten waren leeggehaald.

Dit keer gaat het concern voor ieder van de tweehonderd filialen waar de collectie te koop zal zijn, armbandjes uitdelen aan de eerste 160 mensen in de rij. De armband biedt toegang tot de winkel op een tijdstip dat erop staat vermeld en consumenten mogen dan ook slechts korte tijd op de Jimmy Choo-afdeling blijven. De tijdslimiet geldt overigens alleen voor de damesschoenen, -tassen en -accessoires. De dameskleding en de herenlijn zijn normaal toegankelijk.
H&M
Jimmy Choo