• Home
  • V1
  • Columns
  • Inretail omarmt online verkoopplatform Locals United

Inretail omarmt online verkoopplatform Locals United

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Brancheorganisatie Inretail (voorheen CBW-MITEX) en Locals

United zijn een partnership aangegaan. Inretail is de grootste brancheorganisatie voor ondernemers in non-food. De leden van Inretail kunnen profiteren van financieel voordeel en worden ondersteund en begeleid met kennis, zakelijk en juridisch advies, evenementen en trainingen. Inretail maakt zich hard voor een ideaal winkelklimaat, waar consumenten geprikkeld worden om te kopen en ondernemers optimaal kunnen presteren. Locals United heeft als doel de zelfstandige moderetailers volledig te ontzorgen bij het online ondernemen. Die twee doelen blijken perfect bij elkaar te passen.

Voordelen van het meest geavanceerde verkoopplatform
Moderetailers zonder eigen webshop kunnen zich de moeite van het ontwerpen, bijhouden en promoten van hun items op internet besparen. De online-specialisten van Locals United nemen dit in één klap uit handen. Retailers betalen een maandelijks lidmaatschap en krijgen daarvoor een eigen omgeving binnen Locals United, een webshop via hun eigen site en een webshop op hun Facebook Fanpage. Interessant voor lokale moderetailers, want hiermee boren ze in één keer drie extra verkoopkanalen aan. Locals United wil moderetailers zoveel mogelijk ontzorgen op online gebied. Ze zijn voortdurend bezig om nieuwe ontwikkelingen toe te voegen aan het al uitgebreide platform. De verkopen gaan op basis van geolocatie, zodat de consument kan kiezen waar hij koopt en nog veel meer. ‘Naar mijn mening is de weboplossing die Locals United biedt het ei van Columbus voor kleine en middelgrote modeondernemers. Goede techniek, op meerdere fronten online zichtbaar, overzichtelijke contracten, financieel sterk, een toegewijd team en heldere fullservice oplossing voor de retailer voor een scherpe prijs’ aldus Harry Bijl van Inretail.

Locals United tijdens Modefabriek
Locals United is door haar recente sponsorpartnership met de Modefabriek prominent aanwezig tijdens de aankomende zomereditie op 14 en 15 juli in de RAI te Amsterdam. Om zodoende alle retailers op één van de belangrijkste momenten van het jaar te ontmoeten. Jeffrey Sterken van Locals United: “De samenwerking met Inretail stelt ons in staat om de zelfstandige moderetailers van Nederland te helpen bij één van de uitdagingen van de huidige tijd: online ondernemen en hoe hier succesvol een extra verkoopkanaal van te maken. Het sponsorpartnership met Modefabriek en de recente samenwerking met DECO BRM hebben de ontwikkelingen van het platform van Locals United versneld. Wij zien de moderetailers van Nederland graag tijdens de aankomende Modefabriek in de RAI in Amsterdam, waar wij in een inspirerende, modieuze omgeving het concept zullen presenteren.”
INRetail
Locals United
Mitex