Introduktie van Keurmerk voor klantvriendelijk winkelpersoneel
bezig met laden...
Transfer Consult brengt nu een eigen keurmerk op de markt met een raamsticker Klantvriendelijkheid, zodat klanten zeker weten dat ze in de
betreffende winkel 100% klantvriendelijk personeel hebben.Winkelpersoneel is na deze toets en verkooptraining een stuk klantvriendelijker en klantgerichter. Door betere representativiteit en goede omgangsvormen voelen klanten zich als koning behandeld, wat positieve gevolgen heeft voor de omzet. De kosten voor training worden voor een belangrijk deel door de brancheorganisatie gesubsidieerd, maar de baten zijn gemiddeld tien keer meer dan de investering. ''Je kan dus duidelijk over een win-win situatie spreken, de klant wordt er beter van maar zeker ook de winkel'', aldus Thomas de Peinder van Transfer Consult.
Klantvriendelijkheid is van groot belang voor winkelpersoneel, immers waar de klant zich goed behandeld voelt komt men weer terug. Zeker in slechtere economische tijden kan men met vriendelijkheid en service veel klanten trekken en behouden.
Voor meer informatie: www.transferconsult.nl